ΑρχικήΠοδόσφαιρο"Θα καταφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να επωμιστεί διάφορα κόστη που προκύπτουν";

“Θα καταφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να επωμιστεί διάφορα κόστη που προκύπτουν”;

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης “Οικολογία-Αλληλεγγύη” για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ

Το θέμα του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ σίγουρα έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον από πολλές πλευρές και όπως είναι λογικό υπάρχουν αρκετά ζητήματα τα οποία εξετάζονται όταν πρόκειται για ένα τόσο μεγάλο έργο.

Στο πλαίσιο αυτό, η δημοτική παράταξη “Οικολογία-Αλληλεγγύη” του Δήμου Θεσσαλονίκης, εξέδωσε ανακοίνωση λόγω του ότι ο αρχηγός Μιχάλης Τρεμόπουλος ήταν αδύνατο να παραστεί στο δημοτικό συμβούλιο ελέω πρόσφατης ανάρρωσης από κορονοϊό, στην οποία ανακοίνωση τονίζει πως υποστηρίζει μεν τέτοια έργα, αλλά ωστόσο θέτει και κάποια σημαντικά ερωτήματα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η Οικολογία – Αλληλεγγύη υποστήριξε και υποστηρίζει σταθερά έργα και αναπλάσεις που βελτιώνουν τη ζωή των κατοίκων.

Το ερώτημα λοιπόν για εμάς είναι αν η σχεδιαζόμενη κατασκευή του νέου ιστορικού γηπέδου της Τούμπας θα σημάνει ταυτόχρονα αναβάθμιση της περιοχής.

Γνωρίζουμε και σεβόμαστε το έντονο συναίσθημα που τρέφουν πολλοί συμπολίτες μας για την αγαπημένη τους ομάδα. Μια ομάδα που στο συλλογικό υποσυνείδητο της Θεσσαλονίκης εκπροσωπεί την προσφυγιά και τον αγώνα για επιβίωση, να μην ξεχνάμε ότι πολλοί κάτοικοι της περιοχής έβαλαν και προσωπική εργασία για την οικοδόμηση του γηπέδου της Τούμπας. Ωστόσο σε καμία περίπτωση αυτά τα συναισθήματα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν ως όχημα που θα εξασφαλίσει στην ΠΑΕ ένα καλύτερο γήπεδο αν δεν εξασφαλίζει ταυτόχρονα μια καλύτερη ζωή για τους κατοίκους της περιοχής.

Είναι λοιπόν κρίσιμο να τεθούν και κυρίως να απαντηθούν τα ερωτήματα που θέτει η Οικολογία – Αλληλεγγύη και πιο συγκεκριμένα:

Θα υπάρχει περισσότερο πράσινο όταν ολοκληρωθεί το έργο; Μήπως ολοκληρωτική φύτευση του χώρου με δέντρα (και όχι με γκαζόν) είναι η μόνη ουσιαστική διέξοδος που θα εξασφαλίζει ποιότητα ζωής για τους/τις κατοίκους της περιοχής;

Θα έχει βελτιωθεί η κατάσταση όσον αφορά την αέρια ρύπανση και την κυκλοφοριακή συμφόρηση;

Θα έχει λυθεί το πρόβλημα της στάθμευσης στο μέρος γύρω από το γήπεδο και μάλιστα στις ώρες αιχμής κατά την διεξαγωγή αγώνων;

Θα γίνει σύνδεση με Μαζικά Μέσα Μεταφοράς; Όπως φαίνεται θα είναι αρκετά μακριά η στάση της γραμμής του ΜΕΤΡΟ- του οποίου η λήξη και η λειτουργία του κάθε χρόνο πάει όλο και βαθύτερα στο μέλλον.

Θα καταφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να επωμισθεί διάφορα κόστη που προκύπτουν, έστω με τα έσοδα από διάφορες εμπορικού τύπου δραστηριότητες που προβλέπεται να λειτουργούν ταυτόχρονα; Από την άλλη μεριά αυτές οι δραστηριότητες δεν θα έχουν επιπτώσεις στην χειμαζόμενη από την πρόσφατη οικονομική και υγειονομική κρίση οικονομία της Τούμπας; Μήπως ένα εμπορικό κέντρο όπως προβλέπεται να υλοποιηθεί θα στοιχίσει στους μικρούς επιχειρηματίες και μαγαζάτορες της περιοχής;

Μήπως θα ήταν προτιμότερο για τον ΠΑΟΚ να οικοδομήσει τέτοιες επιχειρηματικές δράσεις σε κάποια άλλη περιοχή, όπου δεν θα υπέφερε η ντόπια οικονομία από τα διάφορα μεγαλοκαταστήματα.

Θα εμπλακεί μέσα στο σχέδιο αυτό ο Ερασιτέχνης ΠΑΟΚ, καθώς και οι περίοικοι μέσα από διαβούλευση;

Το έχουμε ξαναδηλώσει: δεν πρέπει να είναι το γήπεδο αυτό ένα σύστημα που θα έρχεται σε σύγκρουση με την πραγματική ζωή και οικονομία της Τούμπας, θα εντείνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα όπως και το ζήτημα της στάθμευσης, θα μειώσει το πράσινο και θα επηρεάσει αρνητικά την οικονομική ζωή της περιοχής.

Λοιπόν, ναι μεν συμφωνούμε για να γίνει η κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ στην ιστορική Τούμπα, όμως επειδή δεν γνωρίζουμε ακόμη τις λεπτομέρειες της εφαρμογής, δεν μπορούμε να εκτιμήσουμε αν και κατά πόσο τα παραπάνω προβλήματα θα βρουν αίσια λύση, έχουμε επιφυλάξεις, γι’ αυτό και δεν μπορούμε να ταυτιστούμε απολύτως”.

Προηγούμενο άρθρο«Μου ήταν πολύ εύκολο…»
Επόμενο άρθροΗ Ομόνοια για το…1976

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

17,485ΥποστηρικτέςΚάντε Like
6,322ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
63ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
88ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ